maandag 25 januari 2016

What I Love




Dit leuke kaartje heb ik ook met het gratis What I Love stempelset uit de Sale a Bration folder gemaakt.

Als basis heb ik Blushing Bride en Whisper White papier gebruikt.
De inktkleuren zijn Melon Mambo, Blushing Bride en Cucumber Crush. Het Melon Mambo washi Tape komt uit It's my party designer washi tape wat in de nieuwe spring/summer catalogus staat.

Mocht je denken dat GRATIS stempelset wil ik ook... donderdag 28 januari a.s. gaat er een verzamelbestelling uit. Bestel je voor €60,- of meer dan kan je dit stempelset of een andere uit de SAB folder kiezen.
Geef je bestelling per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, aan mij door en ik verzorg het graag voor je. Vermeld de productnaam+productnummer bij je bestelling.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten