zondag 10 januari 2016

Sale-a-Bration kick off party van woensdag 6 januari


Afgelopen woensdag 6 januari was het dan eindelijk zover, de Sale-a-Bration kick off party.
De ingang van de nieuwe spring/summer catalogus en die van de Sale-a-Bration.

Ik had leuke voorbeelden met de nieuwe producten gemaakt zodat je kon zien wat je er mee kan maken.

Het was gezellige ochtend, middag en avond met hele enthousiaste gasten.

Er lag voor iedereen een envelop met nieuwe catalogi met wish list klaar, ik had een leuke make&take voorbereid en iedereen won een leuk cadeautje. Er waren o.a. stempelsets en paperstacks te winnen.

Maar er is nog steeds iets te winnen....bij iedere bestelling van €60,- of meer ding je mee naar de cupcake builder pons. Doe je 2 x en bestelling van €60,- dan doe je 2 x mee etc. Op 31 maart maak ik de winnaar bekend.

Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad, voor mij was het in ieder geval een geslaagde dag!



De inspiratietafel



De envelop met bijpassende wish list


De inspiratietafel

De inspiratietafel

Wat producten die je gratis kan uitkiezen uit de SAB folder bij een bestelling van €60,-

Wat voorbeelden gemaakt met het gratis stempelset Honeycomb Happiness

Alles voor de make&take ligt klaar

De make&take....
Ik vind dit één van de leukste nieuwe stempelsets uit de spring/summer catalogus

Mocht je de nieuwe folders nog niet hebben en je bent na het zien van al dit leuks ook nieuwsgierig geworden, laat het me dan via een mailtje (brigittevanboesschoten@gmail.com) weten en ik zorg dat je ze ook krijgt.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten