dinsdag 19 januari 2016

What I Love






Deze 2 kaartjes heb ik dit keer gemaakt met het leuke gratis stempelset What I Love uit de Sal-a-Bration folder.

Ik heb Crump Cake papier en een klein stukje Whisper White voor de banner gebruikt.
De inktkleuren zij Pacific Point, Tempting Turquoise en Cucumber Crush en ik heb het Everday Chic Washi Tape gebruikt.

Wil je ook graag en gratis stempelset of iets anders uit de SAB folder kiezen? 
Donderdag 28 januari gaat er bij voldoende belangstelling een extra verzamelbestelling uit.
Bestel je voor €60,- of meer dan mag je een gratis product uit de SAB folder kiezen.
Laat het mij uiterlijk woensdag 27 januari voor 19.00 per mail weten en ik verzorg het graag voor je.
Je kunt het doorgeven op brigittevanboesschoten@gmail.com.


Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten