zondag 17 januari 2016

Honeycomb Happiness






Ook dit kaartje is gemaakt met het gratis stempelset Honeycomb Happiness wat je uit de Sale-a-Bration folder kan kiezen.

Ik heb de Brushstrokes achtergrond stempel gebruikt die ik met de Stampin' write markers heb ingekleurd. Verder wat Tip Top Taupe en Mint Macaron papier voor het ijsje en natuurlijk het leuke Honeycomb Embellishment voor het ijsbolletje.

Mocht je denken ik wil ook wel een gratis stempelset uitkiezen... dan kan dat. Bestel voor minimaal €60,-, kan zowel uit de nieuwe spring/summer catalogus als uit de jaarcatalogus,  en je mag 1 product gratis uitkiezen. Let wel op dat de gratis producten op blz.16 t/m19 van de Sale-a-Bration folder maar tot 15 februari a.s. te bestellen zijn!! Vanaf 16 februari worden er nog wat nieuwe producten aan de SAB folder toegevoegd...

Bij voldoende belangstelling gaat er donderdag 28 januari a.s. nog een extra bestelling uit!

Mocht je iets willen bestellen, geef het dan per mail aan mij door op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten