maandag 4 januari 2016

Sneak Peak deel 7


Hier de kaartjes voor Sneak Peak deel 7

De laatste Sneak Peak want morgen gaan de spring/summer catalogus en de SAB catalogus live en kan je zelf in de brochures neuzen. Heb je nog geen nieuwe catalogus en wil je ze wel graag, mail mij dan op brigittevanboesschoten@gmail.com en ik stuur ze tegen verzendkosten naar je toe. Ook komen de catalogi op mijn blog te staan en kan je op die manier de catalogus inkijken.
De komende weken zal ik af en toe wat laten zien wat ik met de gratis producten uit de Sale-a-Bration catalogus gemaakt heb.

Voor deze kaarten heb ik de paasstempel Easter Lamb gebruikt. Het leuke van deze stempel is dat je hem voor de Pasen kan gebruiken maar ook voor een geboorte.
Verder heb ik voor het geboortekaartje de Watercolor Wash en Happy Happenings stempelsets gebruikt. Op het paaskaartje heb ik de achtergrond met aqua painters gekleurd.

De inktkleurtjes die ik gebruikt heb zijn Pool Party, Pear Pizzazz, Blushing Bride en de Archival Basic Grey.

Ik hoop dat jullie de Sneak Peaks leuk hebben gevonden en dat het je geïnspireerd heeft.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten