zondag 24 januari 2016

Hello







Deze 2 kaartjes heb ik gemaakt met het gratis Hello stempelset uit de Sale a Bration folder.
Ik vind ze zo leuk....

Als basis heb ik een Crumb Cake note card gebruikt. De tekst Hello heb ik met Versamark gestempeld en met witte embossingpoeder bestrooid daarna met de heat tool verwarmd. Het hoedje, de smiley en de tekst birthday boy/girl komen ook uit het Hello stempelset. De teksten en het hoedje heb ik met Memento inkt gestempeld en de smileys met Blushing Bride en Pool Party. De tekst Let's party komt uit het Party with cake stempelset en heb ik met de Washi Label pons gemaakt. 
De smiley is met de 1,3 cm circle pons gemaakt.
De washi tape komt uit de Everyday Chic Designer Washi Tape.
En natuurlijk op de envelop, die bij de note card hoort, een leuk feesthoedje gestempeld.


Donderdag 28 januari gaat er bij voldoende belangstelling een extra verzamelbestelling uit waardoor je zelf geen verzendkosten betaalt. Wil je bestellen mail dan je bestelling aan mij door, onder vermelding van het productnummer en de productnaam, op brigittevanboesschoten@gmail.com.
Bij een bestelling van €60,- of meer mag je een gratis product uit de SAB folder kiezen.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten