zaterdag 16 januari 2016

Teamdag Creative Harten zaterdag 16 januari 2016


Vandaag weer een hele leuke en gezellige teamdag gehad van de Creative Harten, het team van Stampin' Up! waaronder ik val. 

Caro en Hélène hadden het zoals gewoonlijk weer heel goed georganiseerd. Na het welkomspraatje van Caro begonnen we met een Project Life workshop die Sandra Korten ons gaf. Wat is het toch leuk Project Life... 
Daarna een businesspraatje met aansluitend de lunch. Iedereen neemt altijd iets mee zodat er een heerlijk lunchbuffet ontstaat. 
Tijdens de lunch was er ook tijd om te swappen. Deze keer kon je je opgeven voor een thema om te swappen en was het voor een kleine groep. Ik heb aan 2 groepen meegedaan, de Have a Nice Cuppa en de Balloon Celebration. Hele leuke swaps heb ik gekregen.

Na de lunch gaf Hélène den Breejen een Going Global workshop waarmee we leuke kaartjes hebben gemaakt.
Na deze workshop waren er nog wat businesstips en was de dag helaas alweer voorbij.   

Michelle Last de Engelse upline van Caro was ook overgekomen uit Engeland om er vandaag gezellig bij te zijn. Net als Damir, onze Nederlandse vertegenwoordiger die op het hoofdkantoor in Frankfurt werkt, die ook was gekomen.

Het was echt een SUper dag!

Groetjes Brigitte


De dames in actie...

Nog meer actie...

De Balloon Celebration swaps voor die ik had gemaakt

De Have a Nice Cuppa swaps die ik had gemaakt

De Balloon Celebration swaps die ik gekregen heb

De Have a Nice Cuppa swap die ik gekregen heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten