zondag 5 augustus 2018

Waterfront stempelset





Vandaag wil ik jullie deze leuke kaartjes laten zien die ik ook met de Waterfront stempels gemaakt heb. Het idee is van Jenni Pauli een Duitse demo.
Voor deze kaartjes heb ik dezelfde stempels en inktkleurtjes gebruikt als die van het bedankkaartje voor mijn workshopbezoeksters wat ik pas liet zien.
Denk je nou ohhhh dat zijn leuke stempels die wil ik ook...
Volgende week zondag, 12 augustus, gaat er weer een verzamelbestelling uit bij mij, dus je kan ze meebestellen waardoor je geen verzendkosten betaalt. Geef mij voor zaterdag 11 augustus 19.00 per mail, brigitevanboesschoten@gmail.com, jouw bestelling door en ik verzorg het graag voor je.
Wil je liever je bestelling direct thuisbezorgt krijgen? Natuurlijk kan dat ook. Tegen de verzendkosten van €5,95 wordt jouw bestelling direct vanuit het magazijn van Stampin’ Up! bij jou thuis bezorgt.
Mocht je een andere vraag hebben, stuur mij dan ook een mailtje en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten