donderdag 23 augustus 2018

Opruiming van mijn retired Stampin' Up! spullen


Wil je Stampin' Up! spullen kopen voor een hele leuke prijs?

Kijk snel op mijn blog, bri-creative.blogspot.com, onder het kopje opruiming.
Er staat nu nog genoeg maar wacht niet te lang want weg=weg en op=op!

Aangezien ik weer veel nieuwe stempels besteld heb moet ik echt plaats maken en daarom mogen mijn retired Stampin' Up! spullen van huisje ruilen.

Tot en met woensdag 12 september mogen alle bundels voor €30,- weg en voor de stempels met een zilver washitape-je links boven in de hoek geldt 3=2 of 10% korting per stuk.
Bij de aanbieding 3=2 is het goedkoopste stempelset gratis.

De prijzen staan bij de foto's en zijn exclusief verzendkosten.

Je kan mij mailen op brigittevanboesschoten@gmail.com.
De mails worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten