woensdag 5 september 2018

2018 Autumn/Winter Catalogue by Stampin' Up



Het is zover de nieuwe herfst/winter catalogus is uit en vanaf vandaag kan je eruit bestellen.
Er staat weer zoveel leuks in!

Op mijn blog, bri-creative.blogspot.com, kan je de online versie bekijken, je vindt hem aan de linkerkant van de startpagina. 

Wil je liever de papieren versie hebben en heb je nog geen Stampin' Up! demonstratrice?
Stuur mij dan gerust een mail via brigittevanboesschoten@gmail.com en ik stuur je er één tegen verzendkosten toe of je haalt er 1 bij mij thuis op.

Zondag 8 september a.s. gaat er weer een verzamelbestelling uit waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen. Je haalt jouw bestelling bij mij thuis op. 

Wil je iets bestellen? Mail mij dan uiterlijk zaterdag 7 september voor 19.00 uur jouw bestelling via brigittevanboesschoten@gmail.com. 
Ik verzorg het graag voor je.

Wil je liever dat jouw bestelling bij jouw thuis wordt afgeleverd? Natuurlijk kan dat ook. Tegen €5,95 verzendkosten laat ik jouw bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn van Stampin' Up! naar jouw adres versturen.

Om alvast in de sfeer te komen heeft Stampin' Up! een leuk filmpje gemaakt.
Veel kijkplezier!

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten