zondag 9 september 2018

Bij verjaardagen horen cadeautjes


Onlangs had ik 2 verjaardagen.
En bij verjaardagen horen cadeautjes. 

Zelf vind ik het altijd net iets leuker geven als het leuk verpakt is, dan is het feestje compleet.

Een lieve vriendin werd.... ja inderdaad 60 jaar!
Ik had iets lekkers van Rituals gekocht en er een leuke doos voor gemaakt.
In de doos zat nog een klein doosje waar een leuk doosje gevuld met kleine zeepjes in zat.
De bijbehorende kaart was natuurlijk geheel in stijl.





Ook voor mijn lieve mams die een paar dagen later jarig was, had ik een leuk doosje gemaakt. 
In de doos zat een lekkere eau de parfum.

Ook had ik nog een cadeaudoosje gemaakt en hierin zat ook een doosje met kleine zeepjes er in.

Natuurlijk kreeg mijn moeder ook een bloemetje met een leuk labeltje er aan.






Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten