dinsdag 25 september 2018

Workshop sponstechniek van woensdag 12 september

Door alle drukte rondom het Pink Ribbon Event van afgelopen zaterdag ben ik helemaal vergeten om over de workshop met de sponstechniek te schrijven.

Deze workshop was woensdag 12 september jl.
We zijn aan de gang gegaan met het hosts set hand delivered.
Met behulp van sponsjes en 3 kleuren inkt (per afdruk) en wat waterspetters zijn er leuke kaarten gemaakt.

Het boekje waar de kaarten in zitten had ik gezien bij een Duitse demo, Tanja Kolar.
De ponstechniek had ik zelf op een teamdag gedaan naar aanleiding van een idee van mijn teamgenootje Kaylee. 
Zowel het boekje als de ponstechniek vond ik erg leuk om als workshop aan te bieden.

Het was weer een gezellige avond met Sabine, Petra, Annette, Addy en Ellen.
Ingeborg was helaas verhinderd.

Natuurlijk had ik ook weer een aardigheidje gemaakt voor de dames.

Bedankt weer voor de gezelligheid!

Groetjes Brigitte

Mijn voorbeeld

De binnenkant van mijn voorbeeld

En de kaarten afzonderlijk

En de laatste voorbeeldkaart

De aardigheidjes die ik voor de workshoppers gemaakt had

Doet Annette het allemaal goed Sabine?

En ook dit goed in de gaten houden Sabine

Dit had Addy gemaakt

Het resultaat van Petra

Dit is de buitenkant van het boekje van Annette

en de kaarten van Annette

Het resultaat van Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten