dinsdag 7 augustus 2018

Bonus Days


Het is zover het is inmiddels augustus dus de Bonus Days actie loopt!

Bij iedere bestelling van €60,- ontvang je een tegoedbon van €6,-, bestel je voor €120,- dan krijg je 2 bonnen etc.
Deze bon(nen) kan je bij een bestelling in september inwisselen.

En.... hoe leuk is het dat vanaf 5 september a.s. de nieuwe herfst/winter catalogus ingaat en jij dan 1 of meerdere bonnen kunt verzilveren?

Iedereen die het afgelopen half jaar bij mij een bestelling heeft gedaan krijgt natuurlijk de nieuwe catalogus. Ik zal er voor zorgen dat je deze op tijd ontvangt of op kan halen, zodat je genoeg tijd hebt om je keuze te maken.

Zondag 12 augustus gaat er weer een verzamelbestelling uit. Wil je iets bestellen en een tegoedbon verdienen? Geef mij dan voor zaterdag 11 augustus jouw bestelling door via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com. Ik verzorg het graag voor je.
Is jouw bestelling minder als €60,-? Dan kan je dat uiteraard ook aan mij doorgeven alleen krijg je dan geen tegoedbon.

Wil je liever niet op de verzamelbestelling wachten maar je bestelling gelijk thuisbezorgt krijgen? Dat kan natuurlijk ook. Tegen de verzendkosten van €5,95 zorg ik dat jouw bestelling direct vanuit Stampin Up! bij jou thuis wordt afgeleverd.


Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten