dinsdag 21 augustus 2018

Nieuwe Stampin’ Up! herfst/wintercatalogus

Joepie, ik heb de nieuwe herfst/winter catalogus van Stampin' Up! binnen!!!!

Voor degene die hadden aangegeven dat ze er graag eentje willen ligt het pakketje al klaar.
In de leuk gestempelde envelop zit de catalogus met printjes van de nieuwe Nederlandse stempels, een wishlist en een kleinigheidje.

Wil jij hem ook hebben en je hebt nog geen Stampin' Up! demonstratrice?
Neem dan via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, contact met mij op en ik stuur er eentje tegen verzendkosten naar je op of je kunt het bij mij thuis ophalen.

Vanaf 5 september kan je uit deze nieuwe catalogus bestellen.

De volgende verzamelbestelling is zondag 9 september. Wil je iets bestellen en geen verzendkosten betalen? Mail mij dan voor zaterdagavond 19.00 jouw bestelling door en ik verzorg het graag voor je.

Wacht je liever niet op de verzamelbestelling? Natuurlijk kan dat ook.
Tegen de verzendkosten van €5,95 zorg ik dan dat jouw bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn van Stampin' Up! bij jouw thuis wordt bezorgd.

Mocht je andere vragen hebben, dan kan je me natuurlijk ook een mailtje sturen.

Groetjes Brigitte,

De pakketjes liggen klaar om opgehaald te worden

Het kleinigheidje wat ik gemaakt heb om mee te geven bij de nieuwe catalogus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten