donderdag 23 augustus 2018

Tropical Chic workshop woensdagavond 22 augustus jl.



Gisterenavond was het de 1e workshop van het nieuwe seizoen.

Het was weer een hele leuke avond met Ellen, Sabrine, Sabine en Petra.

De workshop stond in het teken van de superleuke Tropical Chic stempels, Dies en DSP.
De kleurtjes die in het DSP zitten zijn zo vrolijk, heel zomers!

Natuurlijk had ik ook weer een aardigheidje voor de dames gemaakt.
Ik vind ze erg leuk al zeg ik het zelf...

Ellen, Sabrine, Sabine en Petra hebben weer leuke dingen gemaakt die je op de foto's kan zien.

Bedankt weer voor jullie gezelligheid!

Lijkt het je ook leuk om een workshop bij mij te komen doen?
Hou dan mijn blog goed in de gaten want hier komt in de loop van deze weken alles op te staan.

Groetjes Brigitte

Dit had ik voor de dames gemaakt




Dit had Ellen gemaakt

Het resultaat van Petra

De kaartjes en cadeaudoosje van Sabine

De creaties van Sabrine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten