woensdag 15 augustus 2018

Tropical Chic workshop woensdag 22 augustus


De voorbereidingen voor het nieuwe workshopseizoen zijn weer in volle gang.

Dit eerste workshop is op woensdagavond 22 augustus a.s.
Er zijn nog wat plekjes vrij...

We gaan deze avond werken met het super leuke design papier en stempels Tropical Chic.
Heel zomers, met vrolijke frisse kleurtjes.

Je maakt die avond 2 kaarten en een leuke cadeauverpakking.

De avond begint om 19.30 en zal ca 21.30/22.00 uur afgelopen zijn.
De kosten zijn €12,50 p.p.
Koffie/thee en iets lekkers zijn natuurlijk inbegrepen.

Hier onder zie je wat voorbeelden die ik gemaakt heb. 
Toen ik bezig was met deze leuke stempels kon ik niet stoppen,
ik vind ze zo leuk.

Ik heb ook wat ideetjes opgedaan bij collega demo's Berdien, Jenni en Do.

Meldt je aan door mij een mailtje te sturen op brigittevanboesschoten@gmail.com.

Ik hoop snel de andere workshops uitgewerkt te hebben.

Mocht je andere vragen hebben, ook die kan je via de mail doorgeven.

Groetjes Brigitte








Geen opmerkingen:

Een reactie posten