maandag 30 juli 2018

Leuke actie voor augustus van Stampin’ Up!



Voor iedere €60,- die je bestelt aan Stampin’ Up! producten krijg je een tegoedbon van €6,-. Bestel je voor €120,- dan krijg je 2 tegoedbonnen van €6,- etc. 
Deze bonnen kan je in september inwisselen.

In september gaat ook nieuwe herfst/winter catalogus in, dus heb je 1 of meerdere tegoedbonnen dan is het extra leuk om uit de nieuwe catalogus te bestellen. 

De volgende verzamelbestelling gaat zondag 12 augustus de deur uit. Wil je meebestellen geef mij dan voor zaterdag 11 augustus 19.00 per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, je bestelling door. Ik verzorg het graag voor je.

Wil je niet wachten op de verzamelbestelling maar het liever rechtstreeks thuis ontvangen? Dat kan natuurlijk ook. Tegen de verzendkosten van €5,95 kan ik jouw bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn van Stampin’ Up! bij jou thuis laten bestellen. 

Mocht je andere vragen hebben, stuur me dan ook een mailtje en ik beantwoord het zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten