zondag 1 juli 2018

Minialbum workshop vrijdag 29 juni jl.

Afgelopen vrijdagavond heb ik een hele leuke workshop gegeven.

Deze avond stond in het teken van een minialbum maken.
 Het was een tijdrovende klus en niet iedereen heeft het tijdens de workshop afgekregen vandaar dat er geen foto's van de resultaten van Rosina, Annette, Ellen en Sabine bij dit bericht staan.
Het koppie moest er goed bijgehouden worden en dat was soms best lastig, kwam misschien ook mede door de hitte. Maar leuk was het zeker.

Bedankt weer dames voor jullie gezelligheid.

Ik vond het zelf super leuk om te maken.
De foto's die ik gebruik hebt zijn van de high tea die ik voor mijn 50e verjaardag had gegeven.

Zelf ben ik erg blij met mijn resultaat.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes Brigitte

De voorkant van mijn minialbum

De achterkant..

Als je het album 1 x openslaat...

En nog een extra keertje openslaan en je ziet dit..

En bij de laatste keer openklappen zie je dit...

Tja Rosina best lastig hè?

Concentratie alom

Niet weer een nieuw vel hè Sabine...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten