maandag 23 juli 2018

Bedankkaartje voor mijn workshopbezoeksters

Als het goed is hebben mijn workshopbezoeksters van het afgelopen seizoen,
vrijdag dit kaartje in de brievenbus gekregen.

Met dit kaartje wil ik ze een fijne zomer/vakantie wensen en ze bedanken voor hun komst op 1 of meer van mijn workshops.
Natuurlijk hoop ik ze allemaal weer te mogen verwelkomen op de nieuwe workshops die vanaf eind augustus weer gaan beginnen.

Voor dit kaartje heb ik het waterfront stempelset gebruikt. 
Een set wat mij eigenlijk niet was opgevallen tot ik de leuke kaartjes van Paulinespapier (Jenni Pauli een Duitse demo) zag.... Ik was gelijk om en "moest" het set ook bestellen.

Heb je vragen over Stampin" Up! of wil je weten welke materialen ik nog meer gebruikt heb?
Of heb je interesse in een workshop bij mij?
Stuur me een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com en ik geef je zo snel mogelijk antwoord.

Fijne zomer,

Groetjes Brigitte

  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten