zondag 3 juni 2018

Cadeauverpakking bruiloft



Mijn dochter Maud past vaak op 2 jongetjes waarvan de ouders gisteren gingen trouwen.
Wij waren uitgenodigd om gezellig mee te gaan.
Na de mooie ceremonie, gezellige middag en een overheerlijke barbecue hebben wij de jongens mee naar hun huis genomen en is Maud daar vannacht gebleven om op te passen.

Het bruidspaar wilde graag geld.
Om het geld wat leuker te geven heb ik deze cadeau envelop gemaakt, in de envelop zit een kaartje met aan de achterkant het geld.

Ik heb hiervoor de nieuwe Lovely Floral embossing folder gebruikt met Crumb Cake en Whisper White cardstock, crumb cake inkt, het nieuwe Polka Dot Tulle lint en het linnen thread.
De Nederlandse stempels die ik gebruikt heb komen uit "in de bloemetjes zetten" en de nieuwe set "van alles wat".
Het zakje, waar het kaartje in zit, heb ik gemaakt met de retired mini treat bag thinlits. Zo jammer dat deze niet meer in de huidige catalogus staat... 




Als je vragen hebt, neem dan contact met mij op via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik beantwoord ze graag voor je.

Groetjes Brigitte

2 opmerkingen: