donderdag 28 juni 2018

Workshop traveller’s notebook in geschenkdoos

Gisterenavond was de extra traveller's notebook in een geschenkdoos workshop.

De "echte" workshop is pas woensdag 11 juli maar deze zat al snel vol . Omdat Petra en Ellen deze workshop ook graag wilden doen heb ik er een extra privé workshop van gemaakt.

Het was weer een hele gezellige avond.
Ik heb gisterenavond heel vaak gehoord, oh het is echt leuk...wat leuk!

Ik heb dit zelf op de teamdag in maart gemaakt en was er zo enthousiast over dat ik er zelf een workshop van gemaakt heb.
Het idee komt van Anne-Marie Breurkes-Rood een teamgenootje van mij.
Het is echt heel leuk Anne-Marie. Nogmaals bedankt voor het idee.

Dit leuke geschenkdoosje hebben we ook gemaakt, hierin zit het travellers notebook

Het traveller's notebook

De binnenkant waar 2 notitieboekjes inzitten


Concentratie al om

Tijd om te lachen is er natuurlijk altijd

Stap voor stap de beschrijving volgen...


Het doosje van Petra met inhoud

En het resultaat van Ellen

Lijkt het je ook leuk om een keer een workshop bij mij te komen doen?
Of wil je iets bestellen van Stampin' Up!? Of heb je een vraag?
Mail mij gerust, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik beantwoord jouw mail zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten