zondag 10 juni 2018

Aardigheidje voor de workshopbezoeksters 

Afgelopen woensdagavond heb ik een Eclipse workshop gegeven.
Kijk in een ander berichtje voor meer info over deze leuke en gezellige avond.

Zoals altijd maak ik een aardigheidje voor de dames die bij mij een workshop komen doen.

Voor deze avond heb ik deze label/tag gemaakt.

Om dit labeltje te maken heb ik de Scalloped Tag Topper gebruikt, hiermee krijg je de leuke bovenkant van het labeltje.
Ook heb ik weer het de Lovely Floral embossing folder gebruikt om het mooie reliëf in het labeltje te krijgen.
Het cardstock wat ik gebruikt heb is Whisper White en Crumb Cake.
De tekst "zomaar ..." komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Van alles wat.
Verder heb ik het leuke Polka Dot Tulle Ribbon en het Linen Tread gebruikt.

Heb je een vraag over de producten, een workshop of wil je iets bestellen?
Mail mij dan, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik beantwoord jouw mailtje zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten