zondag 10 juni 2018

Eclipse workshop woensdag 6 juni jl. 

Afgelopen woensdagavond heb ik een eclips techniek workshop gegeven.

Het was weer een uitverkochte workshop.

Tijdens deze gezellige avond zijn de dames aan de slag gegaan met de voorbeelden die ik ter inspiratie voor ze gemaakt had en hebben zij mooie kaarten gemaakt.
De techniek ziet er moeilijker uit als het is.

Natuurlijk had ik ook weer een aardigheidheidje voor Ellen, Sabrine, Sabine, Jacqueline, Addy en Petra gemaakt. Dit keer was het een labeltje. 

Bedankt weer voor de gezellige avond dames, tot de volgende keer.

Groetjes Brigitte


Eén van mijn voorbeelden

Nog een voorbeeld

Het aardigheidje wat ik voor de dames had gemaakt, een leuk labeltje


Geconcentreerd zijn ze bezig

Mooi geworden hè Ellen?



De kaarten van Sabine

De kaarten van Sabrine

De kaarten van Ellen

De kaarten van Addy

De kaarten die Petra gemaakt heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten