zondag 17 juni 2018

Cadeaubon

Gisteren vierde een vriendin haar 40e verjaardag.
Zij gaf een gezellig feestje met een overheerlijk zelf gemaakt buffet.
Het was een gezellige avond.

Ze wilde graag een cadeaubon van Stampin' Up! 

Natuurlijk kreeg ze die en ben ik aan de slag gegaan om er een leuk cadeautje van te maken.

Wil je ook graag een keer een Stampin' Up! cadeaubon aan iemand geven of wil je er zelf eentje vragen?
Bij mij ben je aan het juiste adres.
Mail mij, brigittevanboesschoten@gmail.com en op verzoek maak ik het voor je.




Voor deze bon heb ik het Bubble Over stempelset en bijbehorende Thinlits Dies gebruikt,
de inktkleuren zijn de nieuwe rose kleur Petal Pink, Flirty Flamingo en Memento Black,
het papier is Whisper White en Basic Black en het retired Petal Passion DSP,
het "zakje" is gemaakt met de retired Mini Treat Bag Thinlits dies, de cijfers komen uit de retired Little Numbers Thinlits Dies en het papier wat ik hiervoor gebruikt heb is het zilver Foil Sheet.
Verder heb ik het Polka Dot Tulle lint, white twine en zilver Metallic Thread gebruikt.
De inkt kleuren heb ik met een sponsje (Stamping Sponge) in elkaar over laten lopen.

Heb je vragen mail mij gerust.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten