zondag 3 juni 2018

De nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus 2018-2109


Het is zover... de nieuwe 2018-2019 Stampin' Up! jaarcatalogus is uit.
Hij loopt van 1 juni 2018 tot 3 juni 2019.

De catalogus staat weer boordevol leuke producten.
Het is deze keer ook echt weer een leuk ideeën boek vol inspiratie geworden.

Op mijn blog staat hij, links in de side balk, online en kan je daar een kijkje nemen als je geen papierinversie hebt.
Mocht je een papieren catalogus willen hebben, en je hebt nog geen Stampin' Up! demonstratrice, neem dan per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, contact met mij op.

Zondag 10 juni a.s. gaat er een verzamelbestelling uit, mocht je hieraan mee willen doen en zodoende geen verzendkosten betalen? Geef mij dan uiterlijk zaterdagavond 9 juni 20.00u jouw bestelling door. Ik verzorg het graag voor je.
Als je met de verzamelbestelling meedoet, haal je jouw bestelling bij mij thuis op. Ik laat het je gelijk weten als ik het binnen heb.
Wil je liever jouw bestelling thuis afgeleverd hebben dan kan dat natuurlijk ook.
Je betaald dan €5,95 verzendkosten en jouw bestelling wordt rechtstreeks vanuit het magazijn van Staminp' Up! in Frankfurt bij jou afgeleverd.

Hieronder heb ik nog een leuk filmpje van de nieuwe catalogus, je wordt er vast vrolijk van.
Veel kijkplezier!

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten