zondag 13 mei 2018

Cadeautje voor de workshop dames

Afgelopen woensdagavond had ik hier thuis weer een leuke workshop,
een acetatedoosje met kaartjes en labeltjes er in. 
Wil je weten welke workshop het was en de foto's daarvan bekijken kijk dan op mijn vorig blogbericht.

Zoals altijd maakte ik een aardigheidje voor de dames die naar mijn workshop komen.
Deze keer was ik daarvoor geïnspireerd door de swap van Caroline van der Straaten, die ik in april tijdens Onstage van haar had gehad.
Ik vond haar swap zo leuk dat ik haar idee had nagemaakt.

Helemaal leuk omdat Caro ook het Fruit Basket stempelset had gebruikt en ik dit set met bijhorende ponsjes en papier zou gaan gebruiken tijdens de workshop.

Bij Margriet Tournier had ik hele leuke labeltjes gezien die zij ook met dit super leuke set had gemaakt.
Ook deze labeltjes heb ik gecased en ze op de workshoppakketjes gedaan.

Zo zie je maar wat voor leuke dingen je allemaal met dit set kan maken.

Helaas gaan dit stempelset, ponsjes en papier niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus... maar je kunt ze nu nog wel bestellen t/m 31 mei. Hiervoor geldt alleen wel op=op en weg=weg!
De ponsjes zijn nu met een hele korting van 50% te bestellen.

Wil je iets bestellen of heb je vragen? 
Mail mij, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik verzorg je bestelling graag en beantwoord jouw vragen zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte


Ook erg leuk om als traktatie te maken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten