zondag 22 april 2018

Verjaardag

Dit leuke envelopje met bijpassend kaartje had ik van de week gemaakt voor de dochter van een vriendin die gisteren haar verjaardag vierde.

Zo geeft geld toch altijd net wat leuker als gewoon in een envelop.

Het envelopje heb ik met het envelop punch board gemaakt.

Het zwart/witte papier is het Petal Passion DSP, wat echt een favoriet van mij is.
Het papier staat in de lente/zomer catalogus maar gaat helaas niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus.
Mocht je het ook erg leuk vinden, wacht dan niet met bestellen. Voor je het weet ben je er te laat mee en is het niet meer te bestellen.

Het stempelset wat ik gebruik hebt is Picture Perfect Birthday, ook zo'n leukertje waar ik al veel leuks mee gemaakt heb.
Het rose kleurtje wat ik gebruikt heb voor het lint en cardstock is Powder Pink.
De pons die ik gebruikt heb voor de labeltjes is de Starburst pons.

Heb je vragen over de producten van Stampin' Up! of wil je iets bestellen?
Mail mij, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik help je graag verder.

Zondag 6 mei gaat er bij voldoende belangstelling weer een verzamelbestelling uit waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen en je het bij mij thuis op kunt halen.
Mocht je al eerder willen bestellen dan kan dat natuurlijk ook. Je betaald dan €5,95 verzendkosten en jouw bestelling wordt rechtstreeks vanuit Stampin' Up! naar jouw huisadres gestuurd.


Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten