maandag 9 april 2018

Het is zover.... de uitverkoop begint vanavond!




Het is zover....

Vanavond om 21.00u begint de Stampin' Up! uitverkoop.
Om plaats te maken voor nieuwe producten in de nieuwe catalogus zijn er veel producten uit de huidige catalogus die niet meegaan en daarom in de uitverkoop gaan.
Deze uitverkoop eindigt 31 mei a.s. maar let op want op=op!

Kijk vanavond om 21.00 op www.stampinup.com en klik links bovenaan op het Nederlandse vlaggetje en vervolgens op shop.

Voor de snelle beslissers zijn er leuke artikelen te bestellen waarvan sommige met leuke kortingen maar nogmaals op=op! De kortingen worden waarschijnlijk pas 8 mei a.s. verwerkt. Dit is anders als andere jaren. Tot 7 mei wordt nu gegarandeerd dat alle producten te bestellen zijn.
Mocht er iets tussenstaan wat je echt nog graag wilt hebben geef dat dan voor morgenmiddag 17.00 aan mij door en ik probeer het te bestellen voor je mits het niet al uitverkocht is...
Je kan je bestelling naar mij mailen, brigittevanboesschoten@gmail.com.

Je kunt van mij aannemen dat de nieuwe catalogus weer boordevol leuks staat maar dat duurt nog bijna 2 maanden voor dat je daar uit kan bestellen.
Om je tijdens deze maanden niet te hoeven vervelen is het misschien leuk om vanavond tussen al het leuks uit de huidige catalogus te snuffelen.

Wil je graag de nieuwe jaarcatalogus van mij ontvangen?
Stuur me dan een mailtje op, brigittevanboesschoten@gmail.com.

Mocht je andere vragen hebben, neem dan ook gerust contact met mij op.

Groetjes Brigitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten