dinsdag 17 april 2018

Bestel de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 bij mij


Bestel nu de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 van Stampin' Up! bij mij.

De super leuke catalogus met 240 bladzijde staat boordevol inspiratie en producten.
Je stempelhart gaat hier zeker harder van kloppen...

Stampin' Up! heeft dit jaar een grote kleurwisseling doorgevoerd, waardoor er 16 nieuwe kleuren in het assortiment zijn opgenomen.
Hierdoor gaan er natuurlijk ook diverse kleuren ons verlaten maar als ik je een tip mag geven, bestel een refill van je favorieten kleur(en) en je kan nog jaren vooruit met je inktpad.

Over inktpad gesproken... deze zijn qua uiterlijk en innerlijk veranderd.
Ze zien er strakker uit en openen iets gemakkelijker. Ook zijn ze nu stapelbaar.
In de inkt zelf zit een defoamer om de bubbeltjes, die soms op een inktpad zitten, tegen te gaan.

Wil je circa half mei ook lekker op je gemakje door de catalogus bladeren?
Geef mij dan per mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, door dat je er ook graag één wilt ontvangen.
Degene die bij mij het afgelopen half jaar een bestelling hebben geplaatst of op een workshop zijn geweest ontvangen hem gratis.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten