donderdag 12 april 2018

Nieuws over de Stampin' Up! kleuren


Ik wil jullie graag vertellen over de kleurtjes die gaan veranderen bij Stampin' Up!,
oftewel de Colour Revamp.

Er gaan heel wat kleurtjes verdwijnen.... mhhhm dacht ik eerst waarom toch?
Maar er komen zulke mooie kleuren voor terug in de nieuwe jaarcatalogus.
Hieronder zie je welke ons gaan verlaten.


Wat ik je aan wil raden, als je 1 of meerdere kleuren hiervan hebt en je stempelt hier graag mee,  bestel dan een refill van die kleur(en) zodat je er nog jaren mee vooruit kan.
Een navulflesje kost 4,50.
Dit geldt natuurlijk ook voor het papier en lint in deze kleuren, ook deze gaan eruit.

Maar wat ik al zei de nieuwe kleurtjes zijn ook heel mooi.
Hieronder zie je de nieuwe kleurcollectie.



Als je goed kijkt valt het je misschien op dat er 5 kleurtjes zijn die terugkeren,
het zijn Flirty Flamingo, Poppy Parade, Mint Macaron, Costal Cabana en Black Berry Bliss.

De Archival black en gray gaan Stampin' Up! ook verlaten.

Ook de verpakking van de inktpads is veranderd. 
In onderstaand filmpje zie je dit op ca 2 minuten van het einde.
Verder zie je in dit filmpje ook alle kleurtjes voorbij komen, leuk om naar te kijken.




Zondag 6 mei gaat er bij voldoende belangstelling weer een verzamelbestelling uit waardoor je geen verzendkosten hoeft te betalen en je het bij mij thuis op kunt halen.
Mocht je al eerder willen bestellen dan kan dat natuurlijk ook, je betaald dan €5,95 verzendkosten en jouw bestelling wordt rechtstreeks vanuit Stampin' Up! naar jouw huisadres gestuurd.

Heb je vragen?
Stuur mij gerust een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik beantwoord het zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten