zondag 1 april 2018

Gezellige paasdagen

Ik wens jullie gezellige paasdagen!

Onderstaand kaartje heb ik naar wat vriendinnen gestuurd.
Ik vind het zelf een heel schattig kaartje.

Het is in dezelfde stijl als het zakje/doosje wat ik vorige week heb laten zien.
Voor dit kaartje ben ik wederom geïnspireerd door Tanja Kolar, een Duitse demo.

Om het te maken heb ik Whisper White, Blushing Bride en Crumb Cake papier gebruikt,
het konijntje komt het a Good Day stempelset en heb ik gestempeld met zwarte Memento inkt.
Vervolgens heb ik het ingekleurd met de Stampin' Blends.
Ik heb diverse ponsen gebruikt om de cirkels uit te ponsen o.a. de nieuwe scalp cirkel pons die in de lente/zomer catalogus op blz 14 staat. Het lint is ook in de kleur Blushing Bride en bij het strikje zit ook een een strikje met Linnen Thread.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten