zondag 8 april 2018

Swap en onstage 2018 in Utrecht

Tatatatataaaa.... hier is ie dan, mijn swap voor onstage 2018.


Het was weer een hele leuke, gezellige dag met als hoogtepunt de nieuwe jaarcatalogus.
Wat staan weer een heleboel leuke dingen in... 
Maar ik moet het nog even geheim houden, wat best moeilijk is als je zo enthousiast bent.

Ik ben alweer begonnen om een verlanglijstje te maken en hoe vaker ik door de catalogus blader hoe groter mijn lijstje wordt.

Wij hebben gisteren diverse presentaties gezien met de nieuwe producten en zelf hebben wij 4 korte workshops gehad.
In de gang waren presentatieborden met nieuwe producten te zien. 
Ook hadden geselecteerde demo's projecten opgehangen gemaakt met de nieuwe producten.
Aan inspiratie ontbreekt het dus niet.

Een foto met een groot aantal dames uit het team van Caro, de creative harten.

De swaps die ik heb gekregen

nog meer swaps...

en de laatste swaps.

Het swappen is in volle gang

en dan moeten wachten om de nieuwe producten te zien, best moeilijk als je zo nieuwsgierig bent

Bezig met een workshop

Aan de lunch met , Ilse, Carola, Tonnie, Diana en Do die de foto maakt

's middags kregen we nog een heerlijke cupcake ter ere van 30 jaar Stampin' Up!

Door deze foto's hebben jullie een beetje kunnen zien wat een leuke dag ik gehad heb.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten