zondag 4 maart 2018

Bedankje

Afgelopen dinsdag waren mijn dochter en ik uitgenodigd voor een hightea bij de Munt in Dordrecht.
Het was heerlijk en gezellig! We hebben het ons goed laten smaken.
En hebben lekker bijgekletst met Monique, Claire en Toine.

Als klap op de vuurpijl werd Maud ook nog uitgenodigd om de dag erna mee te gaan skiƫn in Rucphen. Dat vond ze super! Ze had nog nooit op de latten gestaan maar wilde het zeker proberen. Het is haar erg goed bevallen, op een paar blauwe plekken na.

Als bedankje voor dit alles hebben wij een bloemenbon en heerlijke paaschocolaatjes afgegeven.
En natuurlijk een bedankkaartje erbij gemaakt. 
Alles in een tasje gedaan met daaraan ook nog een labeltje.

De basis van het kaartje en het labeltje heb ik gemaakt met het gratis Sale a Bration set, Eclectic Expressions. Dit is echt 1 van mijn favorieten Sale a Bration items. 
Je leest het inderdaad goed, het is een gratis set.

Bestel je t/m eind maart voor €60,- of meer dan kan je per bestelling van 60,- een gratis product uitkiezen.
Heb je vragen of wil je iets bestellen? Stuur mij een mail, brigittevanboesschoten@gmail.com en ik beantwoord je vraag of verzorg je bestelling graag.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten