zondag 25 maart 2018

Paascadeautje

Dit leuke zakje/doosje heb ik pas gemaakt om weg te geven aan de dames die op de 
lots to love box met narrow notecards workshop van 8 maart jl. kwamen.
Bij Tanja Kolar, een Duitse demo, had ik het gezien. 
De vorm vond ik zo leuk dat ik het gecased of te wel nagemaakt heb.

Omdat het volgende week Pasen is dacht ik ik maak er een paasvariant van, gevuld met wat eitjes.
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt?

Om het te maken heb ik Whisper White, Blushing Bride en Crumb Cake papier gebruikt,
het konijntje komt het a Good Day stempelset en heb ik gestempeld met zwarte Memento inkt.
Vervolgens heb ik het ingekleurd met de Stampin' Blends.
Ik heb diverse ponsen gebruikt om de cirkels uit te ponsen o.a. de nieuwe scalp cirkel pons die in de lente/zomer catalogus op blz 14 staat. Het lint is ook in de kleur Blushing Bride en bij het strikje zit ook een een strikje met Linnen Thread.  En last but not least heb ik het Gift Bag Punch Board gebruikt.
In het zakje/doosje heb ik eerst wat Sweet Soirée Ready Shreddie snippers gedaan om het wat op te vullen, blz 13 van de lente/zomer catalogus, en daar boven op de eitjes gelegd.

Wil je komende week nog iets bestellen en zodoende gebruik maken van een gratis Sale a Bration product bij een bestelling van minimaal 60,-? Neem dan contact met mij op via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.com. Het is de laatste week om gratis producten te kunnen krijgen, de sale a Bration periode loopt namelijk t/m 31 maart a.s.
Ik verzorg je bestelling graag.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten