zondag 11 maart 2018

Verjaardag 

Vandaag is mijn vriendin jarig en natuurlijk hoort daar een gezellig kaartje bij.


Ik ben aan de slag gegaan met Picture Perfect Birthday stempels.
Dit is echt een favoriet stempelset van mij.

Het papier heb ik in drieën gerild.
Op de voorkant heb ik 2 vierkantjes gemaakt met de Layering Squares Framelits en de Stitched Shapes Framelits. 
Het papier wat ik gebruikt heb is Whisper White en Sahara Sand.
De inkt die ik gebruikt heb zijn Smokey Slate, Basic Black, Sahara Sand en Blushing Bride.
De lijntjes heb ik gedoodled met een zwarte fineliner.
Met een Blushing Bride lintje kan je de kaart sluiten.


Als je de kaart 1x keer openvouwt zie je deze pagina.
Ik heb met de kleinste cirkelpons de confetti gemaakt en deze in een klein zakje gedaan en aan de kaart vast geniet.
Ook hier weer een doodle lijntje omheen getekend.


Als je kaart dan nog een keertje openvouwt kom je op de middelste pagina terecht.

Hier ook weer gestempeld en een doodle lijntje getekend.

Ik had deze kaart voorbij zien komen bij Daniela Gundlach en vond hem zo leuk dat ik hem gecased heb.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag van je.
Je kan mij bereiken via de mail, brigittevanboesschoten@gmail.nl.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten