dinsdag 13 maart 2018

Extra Sale a Bration producten vanaf 15 maart a.s. te bestellen


De Sale a Bration is aan zijn eindspurt begonnen en loopt nog t/m 31 maart.
Voor deze actie geldt op=op!

Als klap op de vuurpijl heeft Stampin' Up! vandaag bovenstaande producten uit de diverse catalogi toegevoegd.

Deze producten zijn vanaf 15 maart GRATIS te bestellen.
Je hebt nu dus nog meer keuze om GRATIS producten uit te kiezen want je kunt kiezen uit bovenstaande producten maar ook uit de 2 speciale Sale a Bration folders.
Deze folders staan aan de linkerkant op de startpagina van mijn blog.

Zondag 18 maart gaat er een verzamelbestelling uit.
Wil je hieraan mee doen? Geef mij dan voor zaterdag 17 maart 20.00 per mail, brigittevanboesschoten, jouw bestelling door.
Op deze manier bespaar je de verzendkosten en haal je je bestelling bij mij thuis op.

Wil je je bestelling rechtstreeks thuisgestuurd krijgen? Dat kan natuurlijk ook.
Geef mij ook per mail jouw bestelling door en ik laat jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit Stampin' Up! via UPS naar jouw huisadres sturen, je betaald dan €5,95 verzendkosten.

Voor welke manier van bestellen je ook kiest, ik verzorg het graag voor je.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten