zondag 18 maart 2018

Cadeau envelop

Vorige week had ik voor mijn vriendin een leuke verjaardagskaart gemaakt.
Maar bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een cadeautje.

Ze wilde graag geld hebben.
Om geld gewoon in een envelopje te geven vind ik nooit zo leuk dus maakte ik voor haar deze cadeau envelop.

Ik heb ook weer de Picture Perfect stempels gebruikt en zo in dezelfde stijl gebleven als het verjaardagskaartje.

Het papier wat ik gebruikt hebt is Whisper White, Blushing Bride en Crumb Cake.
De inktkleuren zijn, Blushing Bride, Smokey Slate, Memento Black en Crumb Cake.
Het lint is ook Blushing Bride en ik heb wat Glitter Enamel Dots gebruikt.

Heb je vragen? Mail mij gerust, brigittevanboesschoten@gmail.com.

Groetjes Brigitte

De voorkant van de cadeau envelop

Als je de envelop opent is dit de binnenkant, er zit een kaartje in wat je er uit kan halen

en dit is de achterkant van het kaartje waar ik een pocket op heb gemaakt waar je het geld in kan doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten