zondag 11 februari 2018

Verhuiskaartje 

Vanmiddag dit leuke verhuiskaartje gemaakt.

Ik had het stempelset In the City (het is een hostess-set) al een tijdje liggen maar nog niets meegedaan.

Maar wat is het een leuk stempelset zeg. 
Heel veelzijdig, o.a. te gebruiken voor een geboorte-, huwelijks- en verhuiskaartje. 

Verder heb ik de stempelsets sentimenten en in de bloemetjes zetten gebruikt.
Dit zijn 2 sets met Nederlandse teksten er in. Ook weer zo leuk.
Het papier wat ik gebruikt heb is Whisper White en Basic Black.
Ook heb ik de nieuwe Scattered Sequins Dynamic Embossing folder gebruikt voor de achtergrond.
Verder heb ik Archival basic black & Smoky Slate inkt gebruikt.

Heb je een vraag of wil je iets bestellen?
Stuur een mailtje naar brigittevanboesschoten@gmail.com en ik laat zo snel mogelijk iets
van mij horen.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten