woensdag 6 februari 2019

Verzamelbestelling vrijdag 15 februari a.s.

Vrijdag 15 februari a.s. gaat er weer een verzamelbestelling uit.

Wil je ook iets bestellen en geen verzendkosten betalen?
Geef mij dan voor donderdag 14 februari a.s. je bestelling door en ik verzorg het graag voor je.
Je kan het mailen naar brigittevanboesschoten@gmail.com.
Zodra je bestelling bij mij binnen is kan het afgehaald worden bij mij thuis.

Wil je het liever thuisbezorgd krijgen? Natuurlijk kan dat ook. 
Je betaald dan €5,95 verzendkosten en jouw bestelling wordt rechtstreeks vanuit het magazijn van Stampin' Up! naar jouw adres gestuurd.

Vergeet niet dat je bij bestellingen van €60,- of meer een GRATIS product uit de Sale-a-Bration folder mag kiezen!

Het leuke is dat je vanaf 15 februari uit nog 3 gratis producten mag kiezen. 
Je kunt ze online op mijn blog, bri-creative.blogspot.nl, bekijken. De folder staat aan de linkerkant op de startpagina van mijn blog.

Het lint uit de Sale-a-Bration folder is zo snel gegaan dat het inmiddels is uitverkocht.

Groetjes Brigitte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten