zondag 3 februari 2019

Leuke cadeautjes gemaakt

Gisteren was mijn vriendin Manon jarig.
Ze vierde haar verjaardag bij soepcafé le Tresor in Geertruidenberg en had vriendinnen
uitgenodigd voor een heerlijke lunch met diverse heerlijke hapjes en natuurlijk verschillende soepjes.
Laat ik nou ook 1 van de genodigde geweest zijn.

Het was reuze gezellig en we hebben een super leuke middag gehad.
Ook niet geheel onbelangrijk, het was erg lekker.

Bij Caro, een collega demo, had ik een leuke toffifee-cadeauverpakking voorbij zien komen die ik ook voor Manon gemaakt heb. Ze wilde een Douglasbon hebben die mooie in het kleinste doosje paste.
In de grote doos zit een doosje ... juist ja Toffifee.

Natuurlijk hoort er bij een verjaardag ook een leuke verjaardagskaart en die heb ik in dezelfde stijl erbij gemaakt.



Gisterenavond ben ik op ziekenbezoek geweest bij een ander vriendinnetje.
Zij had haar verjaardagscadeautje ook nog te goed, dus voor haar ook zo'n leuke cadeauverpakking gemaakt.
In het andere cadeautje zit een tijdschrift om de tijd wat te dode voor haar.


Lijkt het je ook leuk om deze toffifee-cadeauverpakking te maken?

Tijdens de Piece of Cake workshop van 20 februari a.s. kan je deze verpakking met leuke kaartjes erbij maken.

Voor meer informatie over deze workshop kijk je op mijn blog onder het kopje workshops.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten