dinsdag 5 februari 2019

Valentijn/vriendschap workshop woensdag 30 maart j.l

 Afgelopen woensdag heb ik zowel 's ochtends als 's avonds de
Valentijn/vriendschap workshop gegeven. 
Het was weer gezellig!

De stempels die gebruikt zijn tijdens deze workshop komen uit de Forever Lovely en Meant to be sets.
Ook hebben we de bijbehorende dies, het lint en het all my love dsp gebruikt.

Het waren 2 hele gezellige workshops met Sabrine, Jacqueline, Sabine en Ellen.
Er zijn leuke kaarten en pilot boxen gemaakt.

 Natuurlijk had ik de nodige voorbeelden gemaakt en een leuk kleinigheidje voor de workshoppers.
Deze keer had ik daarvoor de clear tiny treat boxes gebruikt en het mooie all my love dsp.

Heb je vragen over de gebruikte producten of één van mijn andere workshops?
Stuur mij dan gerust een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com.
Ik beantwoord je vragen graag.

Groetjes Brigitte

De voorbeelden die ik gemaakt had


Het aardigheidje

Sabrine en Jaqueline druk bezig



Dit heeft Jacqueline gemaakt

Dit heeft Sabrine gemaakt

De avondploeg is ook druk bezig



Het resultaat van Sabine

Dit heeft Ellen gemaakt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten