zaterdag 29 december 2018

Verzamelbestelling zondag 6 januari 2019



Leuke kerstdagen gehad?
Al lekker in de nieuwe voorjaar/zomer catalogus gekeken? 
Al een verlanglijstje gemaakt?

Zondag 6 januari a.s. gaat de eerste verzamelbestelling voor 2019 er uit.
Wil je mee bestellen? 
Geef mij dan voor zaterdagavond 5 januari 20.00uur jouw bestelling door en ik verzorg het graag voor je.
Je kan je bestelling naar mij mailen, brigittevanboesschoten@gmail.com.

De sale-a-bration periode gaat ook van start. 
Deze loopt van 3 januari t/m 31 maart 2019.
Bij iedere bestelling van €60,- of €120,- mag je een GRATIS cadeau uit de speciale sale-a-bration folder kiezen.
Er staan hele leuke producten in.

Heb je vragen?
Stuur mij een mail en ik beantwoord het zo snel mogelijk.

Groetjes Brigitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten