zondag 9 december 2018

Cadeaulabeltjes


Afgelopen week ben ik weer lekker bezig geweest om labeltjes te maken.

Een paar weken geleden had ik labels voor Bussem, de bloemist waar ik iedere week kom, gemaakt. 
De verkoop daarvan loopt zo leuk dat ik de vraag kreeg om weer nieuwe labels te maken.
Hoe leuk is dat? Tuurlijk wilde ik dat.

Dus ben ik met heel veel stempelsets aan de slag gegaan, zowel stempels uit de huidige catalogus, retired stempels maar ook uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus.

Voor meerdere gelegenheden heb ik labels gemaakt: * verjaardagen, *verhuizingen, * ziekte, *en sterkte labels.
Binnenkort zal ik ook nog wat geboortelabeltjes maken maar de stempel die ik daarvoor wil gebruiken had ik nog niet en moest nog besteld worden.

Hoe leuk is het om een bloemetje of een cadeau met een label er aan te geven?
Daarom geef ik woensdag 9 januari een workshop cadeaulabeltjes maken.
Lijkt het je leuk om ook te komen? Kijk hiervoor dan ik het blogbericht over deze workshop.

Heb je vragen over de producten die ik gebruikt heb, wil je een bestelling bij mij plaatsen of wil je je opgeven voor de workshop cadeaulabeltjes?
Stuur mij een mail, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Hieronder zie je de nieuwste labels die ik gemaakt heb.

Groetjes Brigitte










Geen opmerkingen:

Een reactie posten