zondag 23 december 2018

Nieuwe voorjaarscatalogus en sale-a-bration folder


Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met de nieuwe voorjaar/zomer catalogus en de sale-a-bration folder.
Wat staat er toch weer een hoop leuks in...

Ik vind het altijd leuk om het feestelijk te verpakken.

Meestal doe ik aan het einde van het jaar een kleinigheidje voor mijn workshopbezoeksters en voor degene die het afgelopen jaar een Stampin' Up! bestelling bij mij geplaatst hebben.

Dit jaar ben ik geïnspireerd door Margriet van BijMargriet met de kaarsjes in blik.
Het leuke papier wat ik gebruikt heb is een gratis Sale-a-Bration product. Zelf vind ik het een erg leuk blikje geworden.

Door Monique de Kok ben ik geïnspireerd voor de kaart.

Als ik dan zo bezig ben dan denk ik vaak; wat is het toch een super leuke hobby!

Het aardigheidje voor "mijn" klanten

Hierin zit de voorjaar/zomer catalogus en sale-a-bration folder

Het kaarsje in blik in de "witte" variant van dichtbij

Het kaarsje in blik in de "zwarte" variant van dichtbij



Mocht je niet precies weten wat Sale-a-Bration is:
Dit is voor jou als Stampin' Up! klant de leukste periode van het jaar want tussen 3 januari en 
31 maart 2109 mag je bij iedere bestelling van €60,- of meer een GRATIS product uit de speciale 
sale-a-bration folder kiezen.

Bestel je voor €120,- dan mag je 2 producten uitkiezen etc.
Er zijn ook GRATIS producten te kiezen waar je voor minimaal €120,- moet bestellen om die GRATIS te krijgen.

Hoe leuk is dat? 
Ik kan je vertellen dat het heel veel leuks is waaruit je kunt kiezen!

Heb je nog geen Stampin' Up! demonstratrice en wil je de nieuwe catalogus en sale-a-bration folder graag hebben? Stuur mij dan een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com

Mocht je interesse hebben om in te stappen als demonstratrice dan is dit ook een hele leuke periode waarin je veel gratis krijgt.
Heb je hierover vragen, mail mij dan ook via bovenstaand mailadres.

Groetjes Brigitte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten