donderdag 29 november 2018

Verzamelbestelling 5 december

Woensdag 5 december gaat de laatste verzamelbestelling van dit jaar er uit.
Wil je nog iets uit de herfst/winter catalogus bestellen en liever geen verzendkosten betalen?  Natuurlijk kan je ook uit de jaarcatalogus bestellen.
Mail mij, brigittevanboesschoten@gmail.com, dan voor dinsdagavond 4 december 19.00 uur jouw bestelling. 
Ik verzorg het graag voor je.

Natuurlijk kan je op ook op andere data in december bestellen maar dan krijg je €5,95 verzendkosten.
Na 2 januari 2019 kan je niets meer uit de herfst/winter catalogus bestellen.

***

De nieuwe voorjaar/zomer catalogus 2019 en de Sale-a-Bration folder 2109 komen er binnenkort weer aan.
Graag hoor ik van je of je het leuk vind om deze te ontvangen dan weet ik hoeveel ik er moet bestellen.
Heb je nog geen Stampin' Up! demonstratrice en wil je graag deze brochures ontvangen? Mail me dan.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten