zondag 11 november 2018

Kerstkaarten workshop woensdag 7 november jl.


Afgelopen woensdagochtend en -avond heb ik een leuke kerstkaarten workshop gegeven.
Ik had zowel bij Bijmargriet en Jenni Pauli (Paulinespapier.de) leuke kaarten gezien die ik in deze workshop verwerkt heb.

's Ochtends zijn Sabrine, Jacqueline en Ingeborg gezellig geweest en hebben zij leuke kaarten gemaakt.

's Avonds waren Sabine, Addy, Ellen en Petra er en hebben zij er ook iets moois van gemaakt.

Het waren 2 gezellige en leuke workshops.

Het cadeautje voor de dames had ik gemaakt met the Take Out Treats stempels en thinlits.
Ik vind het zo'n schattig doosje.

Lijkt het je ook leuk om een keer een workshop bij mij te komen doen?
Kijk onder het kopje workshops op mijn blog. Voor de sprankelende kerstlichtjes workshop van woensdag 28 november heb ik 's avonds nog 2 plekjes vrij en 's ochtends nog 3 plekjes.
Tijdens deze workshop gaan we "stempelen" op een kaars.

Wacht niet te lang met opgeven want vol=vol.

Groetjes Brigitte

Jacqueline, Sabrine en Ingeborg druk bezig




De kaartjes van Jacqueline

De kaartjes van Sabrine

De kaartjes van Ingeborg

Voor de avond workshop staat het ook klaar...

Het leuke doosje wat ik voor de dames gemaakt had

Concentratie bij Sabine, Addy, Ellen en Petra

De altijd goed lachse Sabine was er ook weer gezellig bij



De kaarten van Addy

De resultaten van Sabine 

De kaartjes die Petra had gemaakt
Helaas heb ik van de kaarten van Ellen geen foto...
Sorry El!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten