zondag 4 november 2018

Swaps voor Onstage Utrecht 10 november zijn in de maak


A.s. zaterdag 10 november is het weer tijd voor een feestje, genaamd Onstage.
Deze keer wordt het waarschijnlijk extra leuk want Stampin' Up! viert haar 30e verjaardag!

Ik heb er weer veel zin in want buiten het feestje wat we gaan vieren krijgen we ook de nieuwe voorjaars/zomer catalogus en de Sale-a-Bration folder.
Ben zo benieuwd wat er deze keer in staat!
Ik voel me dan altijd net een kind wat in augustus/september de Intertoys gids in de brievenbus krijgt... 
Ik kan niet wachten maar ja moet toch nog een kleine week geduld hebben.

Dit jaar dacht ik eigenlijk een keer niet te gaan swappen maar nu het dichterbij komt heb ik toch besloten of wel iets te maken.
Dus het is weer work in process bij mij.

Volgende week zal ik mijn swap laten zien maar voor nu blijft het nog even geheim.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten