zondag 21 januari 2018

Stampin' Blends by Stampin' Up!

De komende tijd zal ik jullie weer wat filmpjes over nieuwe producten uit de nieuwe lente/zomer catalogus 2018 van Stampin' Up! laten zien.
Veel kijkplezier!

Dit filmpje gaat over de nieuwe Stampin' Blends, de nieuwe alcohol markers van Stampin' Up!
Persoonlijk ben ik helemaal weg van deze markers. Ze geven een super mooi resultaat.

Op woensdagavond 7 februari a.s. geef ik met de Stampin' Blends een leuke inkleur workshop.
Tijdens deze workshop gaan we er leuke kaarten mee maken.

Wil je je opgeven voor deze workshop?
Stuur me dan een mailtje, brigittevanboesschoten@gmail.com, en ik zet je op de deelnemerslijst.
Het wordt vast weer een hele gezellige avond.
Wacht niet te lang met opgeven want ik heb al diverse aanmeldingen en vol=vol.

Groetjes Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten