vrijdag 19 januari 2018

Minialbum workshop met memories & more kaarten Perfect Days

Afgelopen woensdagavond 17 januari was het dan zover, de 1e workshop van 2018 met het minialbum met Memories & More Perfect Days kaarten.
Het was het vervolg op de workshop kaarten maken met Memories & More kaarten die we in december hadden gedaan.
Wat zijn de Memories & More kaarten toch leuk en veelzijdig om mee te werken. Heb je de nieuwste Petal Passion M&M kaarten ook al gezien in de nieuwe lente/zomer catalogus? Ook weer zo leuk.
Ik had dit album bij een Duitse demo, Kerstin Kreis, gezien. Omdat ik het zo leuk vond dacht ik, hier ga ik ook een workshop mee geven.
Het was weer een hele gezellige avond met Rosina, Cathelijne, Sabine, Sabrine en Jacqueline waar heel veel gelachen is. Helaas liep het werkoverleg van Ellen uit waardoor ze niet meer kon komen.
Ik had een leuk doosje met de Party Pandas stempels voor de workshoppers gemaakt. In het doosje zaten wat celebrations en een kaartje met de nieuwe workshops voor dit voorjaar. Natuurlijk had ik ook al wat voorbeelden voor de nieuwe workshops gemaakt.
Vind je de Party Pandas stempels ook zo leuk? Je krijgt deze tijdens de sale-a-bration periode gratis bij een bestelling van minimaal 60,- maar je kan ook andere gratis producten uitkiezen. Neem gerust contact met mij op als je er vragen over hebt.
De nieuwe workshops zal ik zo snel mogelijk op mijn blog bri-creative.blogspot.nl zetten.
Op het kaartje staan de data ook al, dus opgeven kan!

Groetjes Brigitte

Het minialbum met de memories & more Perfect Days kaarten

De binnenkant van het album

De tafel staat klaar, ze kunnen komen...

Het kaartje wat in het doosje zat wat ik voor de dames had gemaakt

Taadaa en op de binnenkant van het kaart de nieuwe workshops voor de komende periode


De dames zijn druk bezig



Wat voorbeelden van de nieuwe workshops, o.a. de inkleur- verjaardagskaarten- en eclips workshop.
Opgeven hiervoor kan al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten