zondag 28 januari 2018

Inkleuren met de Stampin' Blends

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het voorbereiden van de nieuwe workshops voor de komende maanden.

Heb je interesse in een workshop kijk dan snel onder het tabje workshops hier op mijn blog en je ziet wat er gepland staat.

De eerst volgende workshop is op 7 februari a.s, de inkleur workshop met de Stampin' Blends.

Ik vind het zo leuk om met de blends te kleuren.
In eerste instantie dacht ik daar ga ik niet aan beginnen hoor, ik heb de watercolor pencils, de blenderpennen, aquapainters, de markers en de inkt ook al.
Tot ik ze een keertje geleend had van mijn teamgenootje Diana Besemer.
Ik was verkocht!!!

Echt zulke mooie resultaten krijg je ermee.
Het is ook heerlijk rustgevend om te doen.

Ik heb diverse leuke ideetjes voorbij zien komen van o.a. Krista Driessen, Hélène den Breejen en sommige gecased en bij andere mijn eigenaar er aan gegeven. 
Op pinterest is ook zoveel leuks te vinden om ideetjes op te doen.

Hieronder wat voorbeelden van de kaarten die we tijdens de workshop gaan maken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten